Изисквания
- стабилен локален партньор, който ще участва в създаването на глобален ИТ център и ще обезпечава подбора на персонал, както и общото управление на човешките ресурси
- непрекъснато съкращаване на разходите и рационализиране на услугите след началото на сътрудничеството
Решения
- промяна на договора от „наемане на персонал“ към „модел на обслужване“ (клиентът не плаща според броя на служителите в центъра, а според използваните услуги)
- намаление на единичната цена на предоставяните услуги и подобряване на качеството чрез по-висока производителност, мотивация и принос на външния персонал
Резултати
по-висока производителност вследствие на освобождаване на HP мениджърите от рутинните процедури, свързани с оперативното
управление на центъра намаление на единичната цена за индивидуални услуги с до 15% в рамките на трите години
ефективен контрол чрез подбрани индикатори
подобряване на съответствието с установените критерии за качество
ограничаване на текучеството на персонала и повишаване на неговата удовлетвореност и ангажираност
гаранция за качество благодарение на опция в договора за отстъпка от цената на услугите