Ние се занимаваме с управление на изчислителни системи за центрове за данни в продължение на повече от десет години и предлагаме на своите клиенти гъвкави модели за работа, които да отговарят на изискванията на техните проекти и на бюджета им. Ние сме наясно, че разходите, свързани с бизнес процесите в ИТ инфраструктурата могат да се натрупат и че същите имат важно значение. Позволете ни да прегледаме вашата настройка на режийните разходи и да изберем решение, което да оптимизира операциите ви или чрез услуги за увеличаване на персонала в най-подходящите локации с оглед на спестяването на разходи, или чрез напълно управлявана услуга на базата на каталог с услуги, при които се заплаща за конкретно действие.
КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ
Този уникален инструмент, базиран на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии, покрива както управлението на жизнения цикъл на билетите за отчитане на работния процес, така и управлението на конфигурацията на бази данни. В допълнение към горното, той служи като портал за достъп на клиентите до прозрачен преглед на всички проблемни билети или промени в заявките.
Нещо повече, специализираният екип за разработване на “Соитрон” непрекъснато обновява тази платформа, за да може тя да отговаря на най-добрите индустриални стандарти. Също така взаимодействието със съществуващите платформи на сервизни центрове става лесно. В резултат на това ЦС работи във фонов режим, а нашите клиенти продължават да използват инструмента за услуги, с който са свикнали.
НАШИТЕ ПАРТНЬОРСТВА
Ние си партнираме с водещите технологични компании в този сектор, а това ни дава възможност да предоставяме най-модерните, надеждни и качествени услуги. Ние не преследваме гръмки титли, за да подсилим портфолиото си, но сме преминали през множество тестове и оценки, за да се снабдим най-високите сертификати и партньорски специализации, налични на пазара, като последните не просто отговарят на изискванията на бизнес дейностите на нашите клиенти, а дори ги надхвърлят.
Ние в “Соитрон” не просто си сътрудничим с водещите дружества в технологичната индустрия като HP, Landesk и Microsoft, но освен това разполагаме и с най-висшите нива на актредитация и сме инвестирали в множество специализации, които ни позволяват да предоставим на своите клиенти гаранцията, че нашите услуги са най-професионално управляваните мрежови услуги. Нашият подход и начин на предоставяне на услугите са ни спечелили множество клиенти, партньори и награди в съответната сфера на индустрията.
КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ
Ние предлагаме на клиентите си гъвкави и измерими модели на ангажиране, които подхождат на техните бизнес потребности.
Специализиран модел на доставка
- Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
- Специализиран екип за предоставяне на услуги
- Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
- Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността
Споделени услуги
- Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
- Специализиран екип за предоставяне на услуги
- Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
- Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността
Увеличаване на персонала
- Набор от високо квалифицирани и талантливи човешки ресурси
- Многоезични ресурси
- Гъвкавост за увеличаване или понижаване на броя на персонала
- Специализиран бизнес партньор в областта на човешките ресурси
КАЗУС “ATRIUM”
Atrium European Management NV (Atrium) може да се похвали с впечатляващо портфолио от обекти, свързани с предлагането на хранителни продукти и търговски центрове из Европа, на стойност 2,5 милиона евро.
Компанията, чието седалище се намира в Джърси, понастоящем има повече от 150 основни обекта за търговия на дребно, които генерират над 200 милиона евро приходи от наем. Бизнесът изисква прилагането на най-актуалната ИТ система, която да позволява на служителите в 10 европейски локации да извършват ежедневните си дейности без забавяне или престой.
Накратко
Първоначално на “Соитрон” бе възложено завършването на малък проект за рационализиране на системи в неговите регионални офиси в цяла Централна Европа. След успешното приключване на тази задача, мисията на “Соитрон” беше допълнена с поемане на отговорността за цялото ИТ функциониране на Atrium – от център за данни в Амстердам до поддръжка, поддържане и разширяване на цялата мрежа на компанията.
Резултатите
С течение на годините услугите, предоставяни от “Соитрон” се разшириха заедно с бизнеса на Atrium, като днес “Соитрон” продължава да носи цялостната отговорност за сложната ИТ система, която е измерима и напълно синхронизирана с разстежа и бъдещите цели на бизнеса на дружеството.
ДРУГИ КЛИЕНТИ
СЪС „СОИТРОН“ ВИЕ СТЕ В СИГУРНИ РЪЦЕ
„Соитрон“ управлява всеки процес в съответствие с най-добрите индустриални практики и предоставя услугите си чрез някой от своите изнесени центрове за предоставяне на услуги.
- Дистанционно наблюдение с Централата за поддръжка на “Соитрон” (ЦП), инструмент, базиран на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии, който обхваща управлението на отчитане на работния процес и управлението на съвместни основни данни.
- Този инструмент служи като прозрачен портал за достъп на клиенти и като система за заявки на промени, и си взаимодейства лесно с всяка съществуваща платформа за сервизно обслужване.
- Нашият специален екип ще притежава пълно умения за работа с технологичните платформи за предоставяне на услугите.
- Предоставянето на услуги се управлява в съответствие с и се основава на най-добрите индустриални практики и в методологичната среда на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии от специалист, сертифициран в областта на библиотеките за инфраструктурата на информационните технологии, управлението на ИТ услуги и Six Sigma.
- Проектите се предоставят въз основа на методологията на института за управление на проекти от специалист, който разполага с PMP, Prince или IPMA сертификат.
ПОВЕЧЕ УПРАВЛЯВАНИ АУТСОРСИНГ УСЛУГИ
Управлявани услуги за работен плот
Управлението на дейността на вашите потребителски платформи е наша ежедневна отговорност. Ние управляваме вашата среда на работния плот, гарантирайки нейната функционалност. Оптимизираме вашата компютърна мощност и се уверяваме, че ползвате най-съвременните софтуерни технологии.
Управляван аутсорсинг за бизнес процеси
Като добавка към пълния набор от услугите, свързани с ИТ аутсорсинт, ние предлагаме помощ на клиентите си по отнощение на контролирането на разходите, свързани с периферните бизнес процеси. Нека се погрижим за управлението на вашите активи, придобивания и логистика.
Услуги за управление на проекти
Ние се занимаваме с проекти за разработване на инфраструктура и прехвърляне на данни, които предоставят пълен пакет от услуги по отношение на управлението на програми, управлението на проекти и предоставянето на офис за управление на проекти. Можете да разчитате на нашия опит в прилагането на методологиите PMI, IPMA или Prince 2.