Изисквания
- Стабилен местен партньор, който ще участва в прехода и трансформирането на екип, обслужващ глобален сектор, и ще гарантира въвеждането на новия Модел на обслужване в работата му.
- Първично набиране на служители, както и цялостен поток на работа с човешките ресурси.
- Запазване на обхвана на предишния екип, но и разработване на по-функционален метод за заявки с цел оптимизиране на човешките ресурси и повече прозрачност.
Решения
- Преход на услугата от една компания за аутсорсинг към друга такава.
- Трансформиране на прехвърлената услуга с цел подобряването й.
Резултати
Спестяване на разходи.
Подобрено качество.
По-къс период за предоставяне на отговор по дадена заявка (от 4 часа на 2 часа)
Оптимизиране на ресурсите.
Навременна доставка, спазване на кратки срокове.
По-добро разбиране на потребностите и изискванията по отношение на конкретната заявка.