Изисквания
- Да установи взаимоотношения със стабилен местен партньор, който да участва в изграждането на Център за корпоративни решения в София с цел подпомагане на отдел “Подобряване на продажбите и разработване на решения”.
- Да осъществява първично набиране на служители, както и цялостен поток на работа с човешките ресурси.
Решение
- Модел на Управляваните услуги: промяна на остарелия модел за заемане на служители и превръщането му в иновативен модел вместо това – вместо да заплаща за еквивалента на услугата във вариант при пълно работно време, сега HPE може да бъде фактурирано за оперативните часовете, прекарани в работа по конкретни задачи.
Резултати
Повишен обем от работа.
Постепенно намаляване на цената на конкретна единица работа с до 10% в рамките на три години.
Подобряване на съответствието с установените критерии относно качеството.
Лек преход към модела на управляваните услуги.