И все пак, повече от 10 години ние предоставяме Аутсорсинг за ИТ Инфраструктурата, предлагайки комплексни решения, които комбинират вашите изисквания по отношение на придобиванията, разгръщането на дейността и логистиката, така че да отговарят на вашите бизнес цели.
Днес повече от всякога над ИТ отделите тегне напрежение да подобряват своите услуги, да увеличават продуктивността и да намаляват разходите. “Соитрон” може да ви помогне да оптимизирате своите процеси чрез нашите най-подходящи локации за предоставяне на услуги с цел спестяване на разходи с възможност за увеличаване на персонала или чрез управлявани услуги на базата на каталог с услуги, при които се заплаща за конкретно действие.
КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ
Ние предлагаме на клиентите си гъвкави и измерими модели на ангажиране, които подхождат на изискванията на техните проекти и на бюджета им.
РЕГИОНИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ
Ние извършваме дейността си в 5 от 13-те водещи ЕМЕА региона за офшорен аутсорсинг, определени на базата на доклада “Гартнер”. 4 от 5-те региона са разположени в ЕС: Чехия, Словакия, България и Румъния – с много добро покритие на европейските езици.
Словакия (Братислава) – помещения със сертификат за информационна сигурност относно физическата охрана, собствена лаборатория, център за обучение и тестване, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео
България (София) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео
Чехия (Прага) – собствени помещения, със сертификат за информационна сигурност съобразно изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео
Румъния (Букурещ) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео
Турция (Анкара и Истанбул) – собствени помещения, съобразени с изискванията за физическа охрана, съвременна инфраструктура с инструменти за унифицирана комуникация, включително чрез бизнес видео
КАК ПРЕДОСТАВЯМЕ СВОИТЕ УСЛУГИ
Ние предлагаме на клиентите си гъвкави и измерими модели на ангажиране, които подхождат на техните бизнес потребности.
Специализиран модел на доставка
- Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
- Специализиран екип за предоставяне на услуги
- Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
- Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността
Споделени услуги
- Услуги от разстояние или услуги, предоставяни на място
- Специализиран екип за предоставяне на услуги
- Строги споразумения за нивата на обслужване и ключови показатели за ефективност
- Ежеседмични/ежемесечни прегледи на качеството на споразуменията за нивата на обслужване, докладване на споразуменията за нивата на обслужване и отчитане на ключовите показатели за ефективност, препоръки за подобряване на ефективността
Увеличаване на персонала
- Набор от високо квалифицирани и талантливи човешки ресурси
- Многоезични ресурси
- Гъвкавост за увеличаване или понижаване на броя на персонала
- Специализиран бизнес партньор в областта на човешките ресурси
ПРОЕКТ ЗА HP – ЦЕНТЪР ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОПЕРАЦИИ ЗА РАЗВИТИЕ
Центърът за провеждане на операции за развитие (ЦПОР) на HP е натоварен с отговорността за предоставяне на поддръжка на глобалните потребители на HP с покриване на целия жизнен цикъл на даден продукт: поддръжка на процесите на планиране, обществените поръчки, управлението на поръчките, фактурирането, изпращането, управлението на активите и унищожаването. HP трябва да ръководи ЦПОР едновременно с прецизност и при спазване на водещите стандарти в интустрията заради критичното значение на предоставяната поддръжка.
Накратко
Тъй като HP e доставчик на хардуер, софтуер и услуги на световно равнище, клиентите му изискват обслужване на световно ниво след извършването на покупката си. Бизнес очакванията диктуват предоставянето на най-добрите услугите на клиентите, като същевременно HP трябва да вземат предвид и разходите, стойността съобразно получените пари и възвръщаемостта на инвестициите.
Резултати
“Соитрон” помага на HP да управлява, рационализира и усъвършенства на своя ЕМЕА център за провеждане на операциите за развитие чрез извършване на иновации, управление на изпълнението и интелигентен подход към аутсорсинга. По време на 10-годишните си взаимоотношения с HP, дружеството “Соитрон” е прилагало своя опит, за да въведе значителни мерки за намаляване на разходите.
ДРУГИ КЛИЕНТИ
СЪС „СОИТРОН“ ВИЕ СТЕ В СИГУРНИ РЪЦЕ
„Соитрон“ управлява всеки процес в съответствие с най-добрите индустриални практики и предоставя услугите си чрез някой от своите изнесени центрове за предоставяне на услуги.
- Дистанционно наблюдение с Централата за поддръжка на “Соитрон” (ЦП), инструмент, базиран на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии, който обхваща управлението на отчитане на работния процес и управлението на съвместни основни данни.
- Този инструмент служи като прозрачен портал за достъп на клиенти и като система за заявки на промени, и си взаимодейства лесно с всяка съществуваща платформа за сервизно обслужване.
- Нашият специален екип ще притежава пълно умения за работа с технологичните платформи за предоставяне на услугите.
- Предоставянето на услуги се управлява в съответствие с и се основава на най-добрите индустриални практики и в методологичната среда на библиотеката за инфраструктурата на информационните технологии от специалист, сертифициран в областта на библиотеките за инфраструктурата на информационните технологии, управлението на ИТ услуги и Six Sigma.
- Проектите се предоставят въз основа на методологията на института за управление на проекти от специалист, който разполага с PMP, Prince или IPMA сертификат.
ПОВЕЧЕ УПРАВЛЯВАНИ АУТСОРСИНГ УСЛУГИ
Управлявани услуги за работен плот
Управлението на дейността на вашите потребителски платформи е наша ежедневна отговорност. Ние управляваме вашата среда на работния плот, гарантирайки нейната функционалност. Оптимизираме вашата компютърна мощност и се уверяваме, че ползвате най-съвременните софтуерни технологии.
Управлявано бюро за обслужване
ИТ бюрото за обслужване е предназначено както за малкия и среден бизнес, така и за корпоративната среда. Повече от 10 години съчетаваме многоезичен, добре подготвен екип за подпомагане с успешни решения за наблюдение, интегрирани в Централната система за поддръжка на “Соитрон” (ЦС).
Услуги за управление на проекти
Ние се занимаваме с проекти за разработване на инфраструктура и прехвърляне на данни, които предоставят пълен пакет от услуги по отношение на управлението на програми, управлението на проекти и предоставянето на офис за управление на проекти. Можете да разчитате на нашия опит в прилагането на методологиите PMI, IPMA или Prince 2.